Počet míst: | 4 |
Rozpětí: | 9,76 m |
Výška: | 2,91 m |
Délka: | 7,75 m |
Max. hmotnost: | 1 350 kg |
Cestovní rychlost: | 180 km/h |
Max. rychlost: | 222 km/h |
Dolet: | 1 000 km |
Maximální dostup: | 5 000 m |
Letadlo Zlín Z 43 byl zvětšenou verzí akrobatického letadla Zlín Z 42, oproti které je schopný pojmout o dva pasažéry více, celkem tedy 4 cestující včetně pilota. Výroba tohoto letadla probíhala v otrokovické firmě Moravan v letech 1972 – 1977. V současnosti se vyrábí nástupce tohoto stroje pod označením Z 143. Dnes se s tímto letounem můžete setkat na mnoha českých letištích, kde slouží k provádění vyhlídkových (pozorovacích, fotografických) letů, ale i k výcviku pilotů – žáků.
Počet míst: | 2 |
Rozpětí: | 10,28 m |
Výška: | 2,06 m |
Délka: | 7,83 m |
Max. hmotnost: | 720 kg |
Cestovní rychlost: | 195 km/h |
Max. rychlost: | 215 km/h |
Dolet: | 480 km |
Maximální dostup: | 6 450 m |
Zlín Z-226 je dvoumístný jednomotorový samonosný dolnoplošník určený zejména pro vlekání kluzáků a výcvik.
Počet míst: | 2 |
Rozpětí: | 16,20 m |
Výška: | 2,05 m |
Délka: | 8,40 m |
Max. hmotnost: | 500 kg |
Max. rychlost: | 253 km/h |
Klouzavost: | 28:1 |
L-13 Blaník je dvoumístný celokovový hornoplošný větroň určený k výcviku všech stupňů. V obsazení jednou osobou je vhodný i k létání základní akrobacie. Piloti Blaníku sedí za sebou v zasklené kabině s dobrým výhledem.
Počet míst: | 2 |
Rozpětí: | 17,00 m |
Výška: | 2,30 m |
Délka: | 8,30 m |
Max. hmotnost: | 690 kg |
Cestovní rychlost: | 156 km/h |
Max. rychlost: | 170 km/h |
Dolet: | 575 km |
Maximální dostup: | 4 000 m |
L-13 SE Vivat je dvoumístný jednomotorový samonosný středoplošník. Kovová kostra křídla a ocasních ploch potažena duralem. Trup v kombinaci duralu a laminátu. Řadový invertní motor pohání dřevěnou dvoulistou vrtuli. Podvozek zatahovací, se zatahováním hlavního kola do trupu a pomocných kol do vřeten křídla. Pilotní prostor se sedadly vedle sebe.
Počet míst: | 2 |
Rozpětí: | 16,00 m |
Výška: | 2,44 m |
Délka: | 7,85 m |
Max. hmotnost: | 546 kg |
Max. rychlost: | 260 km/h |
Klouzavost: | 34:1 |
Kluzák PW-6 byl konstruován jako pokračovací cvičný typ s vyššími výkony. Prototyp byl zalétán byl v roce 1998. Typovou certifikaci získal v roce 2000. Výroba probíhala od roku 2000 v PZL-Świdnik a od roku 2007 v továrně Zaklad Szybowcowy Jezow.
Počet míst: | 1 |
Rozpětí: | 14,12 m |
Výška: | 1,43 m |
Délka: | 6,62 m |
Max. hmotnost: | 340 kg |
Max. rychlost: | 248 km/h |
Klouzavost: | 31:1 |
Sportovní jednomístný celokovoý kluzák s ocasními plochami do T. Je určen pro pokračovací plachtařský výcvik. Je to výkonný kluzák vhodný k soutěžním a výkonostním letům. Má jednokolový pevný podvozek a ostruhu.
Počet míst: | 1 |
Rozpětí: | 15,00 m |
Výška: | 0,86 m |
Délka: | 7,00 m |
Max. hmotnost: | 380 kg |
Max. rychlost: | 253 km/h |
Klouzavost: | 34:1 |
Jednomístný samonosný hornoplošník se smíšenou konstrukcí s ocasními plochami do T. Je určen pro pokračovací plachtařský výcvik a výkonnostní plachtění. Má jednokolový zatahovací podvozek a pevnou ostruhu.